camere foto

Saturday, February 5, 2011

Bacaul de alta data - Fotografii vechi, since 1950

     M-am gandit ca daca tot lucrez la un mic proiect de-al meu, Repere culturale bacauane, since 2003, de ce sa nu caut si sa postez cateva fotografii mai vechi, cu orasul Bacau de alta data.
     Am rasfoit internetul in lung si-n lat dupa prin prieteni si reviste, si am gasit o colectie de fotografii cu peisaje color si alb negru, din Orasul Bacau, a domnului Ing. Mihai Ceuca, caruia ii multumesc pe aceasta cale, pentru fotografiile frumoase pe care le-a strans. Sper sfarsitul galeriei foto am gasilt pe pagina Revistei Ateneu din Bacau, alte fotografii alb negru.



Montaje Video :





Colectia de fotografii cu Bacau : Mihai Ceuca

Alte fotografii alb negru din Bacau : Revista Ateneu

Montaj Video 1 : Radukanov

Producator: ArtFotoFilm
Director de productie: Eugen Grigore
Consultant istoric: prof. Eugen Sendrea
Sunet: Ciprian Manta, Lucia Grigore
Scenariu si regia: Vladimir Lucavetchi

Montaj Video 2 : Constantin Of AdBacum

Montaj Video 3 : Marlansky
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...