camere foto

Wednesday, August 26, 2009

Trip to Piatra Neamt 2009

Azi am avut o zi frumoasa dupa cateva minute bune de adrenalina.

Ei bine, azi am fost plecat cu Elena-Catalina Zara pana in Piatra Neamt unde ea facea o ora de zbor cu Motodeltaplanul unui instructor cu renume din Piatra.

Am ajuns cu bine pe un camp mare, special amenajat, alaturi de o priveliste frumoasa cu putina tenta industriala la ceva distanta de noi. In aer era instructorul cu un alt cursant, si am asteptat sa vina la sol iar eu intre timp am surprins cateva fotografii, intre timp ce Elena-Catalina se pregateste pentru ora de zbor.

Awaiting
Panning of a Motodeltaplan v1
Panning of a Motodeltaplan v2
Landing
Dupa ce Elena-Catalina a terminat ora de zbor, l-a rugat frumos pe instructor, daca poate vreo 15minute sa ma zboare si pe mine sa fac cateva fotografii deasupra orasului Piatra Neamt. N-am stat mult pe vorbit si mi-am pus casca dupa care m-am asezat in spatele domnului Instructor si in scurt timp am decolat. Senzatia e frumoasa si se aseamana cu Motoparapanta cu care am fost cu ceva ani in urma. Am facut vreo 3 fotografii reprezentative dupa care am venit la sol.

Piatra Neamt (Artera principala spre oras) - Vedere din Motodeltaplan v1

Piatra Neamt - Vedere din Motodeltaplan v2

Piatra Neamt - Vedere din Motodeltaplan v3
Dupa am mai facut doua fotografii, intre timp ce lumea isi strangea echipamentul si am plecat spre casele noastre fiecare, vii si nevatamati. :)

Apus de piatra.
Nature reflection in Sunset



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...